Mina hästar genom åren

Ska berätta om mina tidigare hästar som började med
en kille som heter Chico.
Han hade jag som sköt häst och han är en D-ponny.
honom hade jag i kanske något år och det var inte på så hög nivå
om man säger så, men roligt hade vi iallafall !'
Sedan fick jag min först "egna" ponny som heter Barbie och är en B-ponny.
Sur liten gumma var hon men så otroligt söt.
Men henne kom jag mycket längre med ridningen och jag utveckades massor.
Var var ute på LC-LB tävlingar och någon enstaka LA:1.
Henne hade jag i tre år:
Min nästa häst var Bodyguard, han var en D-ponny.
Tyvär är inte detta någon rolig historia..
Och hela hans historia kommer upp i ett enskilt inlägg.
Min ridning stog stilla i nästan ett år då han blev mycket sjuk på
kort tid, nästan hela tiden jag hade honom så var det
att ut och gå eller bara ryckta honom.
Men bästa vänner blev vi, ni annar inte hur nära man kommer varandra
genom att bara komunisera genom skötsel och inte ridning.
Vi förstog varandra, vi hade bara varandra:
Och nu har jag min absolut bästa häst Ängsgårdens Hickory !
Jag har utvecklats enormt mycket på honom och han har verkligen lyft
upp mig igen efter en jobbig period av mitt liv.
Vi har verkligen framgång på tävlingsbanorna, mer om det kommer också sen.
Så har mitt liv set ut genom dessa åren, fast fler blir det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0