Talang Skåne

Den 15 Januari var jag med på mönstringen till Talang Skåne

Först fick jag rida fram i 20 själv och sen Var det dags att rida tillsammans med en tjej som heter Mathilda Henriksson och vi skulle rida för Ditte och Maria.

Dem sa allt vi skulle göra, det kändes som en träning.
Vi gjorde skänkelvikning, öppna, sluta, förvänd galopp, enkla byten och ökningar !
Lite allt möjlig alltså , Samtidigt sa dem vad man skulle tänka på .
Jag fick att han skulle mer fram att jag skulle ta fram min hand lite och följa med mer i sitsen.
Fick även att jag hade en fin sits och satt rakt och att jag hade en fin lydig välriden ponny !
Kul att höra.

Sen var det dags att gå upp i cafeterian och va med på en intervju med Peter Ljunfcrantz, Som representera ridsportsförbundet.
Vi pratade om mål i framtiden, gymnasie och vad jag vill med ridningen.
Även varför jag sökte till talang Skåne m.m.

Båda "stationerna" gick bra !

Nu väntar man bara på besked om man kom med eller inte , jag hållet tummarna.
Många som sökte i år men man vet aldrig!





Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Hoppas att du kom med då! (:

2012-01-18 @ 15:59:27
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0