Mitt tävlingsår

Ska berätta om mitt tävlingsår 2011.
Även mitt först tävlingsår på Hickory.
Jag kom igång lite sent eftersom jag fick honom i februari och
jag ville lära känna honom innan jag börja tävla.
Så först tävlingen var i dagstorp den 1 maj.
Jag vann på 66,897 % i en LB:1
Nästa tävling var den 14 Maj på Ringsjöortens ryttarförening.
Jag startade LB:1 på 62, något % ovh vann.
Sedan startade jag LA:1 och fick 65 % precis utanför placering.
Nästa tävling var inte förräns klubbmästerskapet den 6 Juni.
Jag blev klubbmästare på 74,498 % !
Inga bilder från ritten men några från prisutdelningen på kvällen :
Nästa tävling var inte förräns den 28 Juli
Det var i Dagstorp jag startade LB:1 på 68,95 % och vann.
Och jag startade LA:1 på 68,46 % och vann den också !
Nästa tävling var i skabersjö den 8 Juli.
Red en LA:1 på 66,594 % och blev 5a .
Sen var det flyinge den 20 Augusti.
Kom ihåg att jag var väldigt nöjd eftersom att
det var otroligt många bra ryttare med och jag blev placerad som delad
5:a på 68,158 i regional LA:1.
Finns tyvär ingen bild från den tävlingen.
Nästa var på ringsjöorten den 10 september.
Red först en regional LA:1a på 68,158 % och kom på andra plats.
Red också en regional LA:4a på 62,683 % var inte jätte nöjd med ritten
då det var första gången på lång bana för mig.
Men jag kom precis utanför placering.
Den 17 September var det Elit omgång i Willands, men¨
jag tävlade sidan om.
Regional LA:1a på 63,158 % för en STRÄNG domare.
Ljunits ryttarförening den 1 Oktober.
Red La:1 an på 65 % och vann med 4 %.
Sedan var det Lillhagen frn 15 oktober.
Red regional LA:1a på 67,632 %
Jag blev placerad 3a.
Sista tävlingen för i år var i trelleborg den 4 December.
Red regional LA:1a på 67,106 % och ännu en seger.
Riktigt bra avslut !
Ja denna säsongen som ett start kan man ju inte klaga på
och detta året kommer vi ännu starkare.

Kommentarer
Postat av: karolina ståhlbeg-hästblogg & designare

sv: har inte gått "igenom" lika hemstkt som du dock. Men vet hur det känns att förlora sin bästavän. Min förra medryttar häst som blev min bästavän förlorade jag pga olika andlendningar..



kramar =)

2012-01-19 @ 15:12:13
URL: http://karolinastahlberg.blogg.se/
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

Det är en grymt fin häst du har!!! :)

2012-01-19 @ 21:12:03
URL: http://teamlabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0