Gymnasie valet

Ikväll ska jag iväg på öppet hus, jag har jätte svårt för att bestämma mig
om vart jag ska gå..
Det står mellan Polhem eller Katedralskolan.
Båda skolor verkar jätte bra!
På polhem finns det en hästlinje som jag är sugen på, men nackdelen är
att det är en so stor skola, jag gillar minde skolor där man kan vara vänner med många
på skolan.
Katte är en mindre skola som verkar jätte mysig men då finns det ingen hästlinje (HAHA, såklart)
Så det blir nog ett beslut ikväll om hur det blir.
Imorgon är det träning hos Ulika och kameran följer med !
Tänkte lägga ut några av mina outfits ikväll, så rösta på vilken jag ska ha imorgon, den ni gillar bäst !

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan starkt rekommendera Humanus gymnasieskola i Lund!

2012-01-20 @ 23:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0